2010-01-05
15:24:11

some people call them players

vaknade upp med ett strålande humör idag. waking up feeling like p diddy u know hahahah nä ja skojar. åker ju till westindia imorn :D caribean, öarna vid usa ni vet. OOOH YEAH. ska bli så jävla härligt, kommer hyperventilera imorgon, thats for sure. har inte ens börjat packa :o kommer sakna alla, men kommer hem om 2 veckor så det är inte överdrivet :) har mycket att blogga om idag så staaay tuned. juste en sak, visst är det jobbigt när jag alltid ska blanda engelska och svenska när jag bloggar? :( fattar inte varför jag gör det, det blir bara så :o haha jag är bongo.

FETT FAIL ATT DOM HAR ÄNDRAT SEXY BITCH TILL SEXY CHICK ISTÄLLET. ehhehehe jag kom bara på det nu.

HAHAHAHAHAHA klockrenaste bilden. det va i somras på grönan och joanes hade fuckat upp min dag genom att spilla ut varm choklad på hela mig (inte bara det -.-) haha garvar ihjäl mig när jag tänker på det. och nikole blev fett sur och skrev "TÖNT JOANES" på bordet hahahahahah. nikole e så jävla rolig :p