2010-03-02
21:00:25

i got ice in my veins, blood in my eyes, hate in my heart, love in my mind

Tjena bloggäääääään. Nejnej, men hejhej! Ser ni att jag har börjat använda stor bokstav? Haha alltså det krävs ansträngning till att göra det ska ni veta, det e ju fett drygt att sträcka sig enda till shiftknappen för att göra en stor jävla bokstav liksom. Men whatever, ska börja plugga lite smått snart tror jag, nej man kan inte få en endaste lugn stund när man går i engelska skolan :( Stor tumme ner till det. Grymt otaggad till att plugga men måste man så måste man, ska göra detta (inte allt idag haha);

  • Plugga till musikprovet
  • Börja på musikprojektet
  • Plugga till SO-provet
  • Öva på debatten och skriva en text
  • Göra klart spanskaprojektet
  • Göra klart english assessmentgrejen
  • Läsa "Gömda"
Iaf, idag så hade jag tänkt att bara va hemma men sen så orkade jag inte bara va hemma och tråka så jag var jag med Becca vid halv tre, vi drog till jakan och åt på Tasty's, sån där gudomligt god toastmacka. Sen så kom Emma och då gick vi runt i affärer, köpte lite småsaker till Pauline som present. Kom hem vid 7 och sen så har jag bara kollat på tv och suttit vid datan. Anyways, bilder från idag:

va tvungen å ta bort mitt ansikte såg äckligt blek ut :s