2010-01-27
16:42:09

SKOLAN FÖRSTÖR MITT LIV

JÄVLA FUCKING JÄVLA SKITJÄVLABAJSDAG. det började med att jag åkte till skolan och hade musiklektion, som för övrigt var så jävla jobbig ville seriöst slå till nån och det vill jag fortfarande. min lärare e ju helt hjärndöd, har missat dom 2 musiklektionerna vi har haft för att jag har vart bortrest och han tror att jag kan spela gitarr felfritt när jag inte ens har vart där!! och han vägrar typ hjälpa mig med gitarrskiten? fattar seriöst inte ens vad snubben säger, tror att jag ska ta reda på allt och tror att jag har alla jävla papper som resten av klassen har fått när jag vart borta. does that make any sense to you? NEJ!! och sen så har det vart snöstorm. och den som har kommit på att snö ska finnas, den kan ju skotta bort all snö för den vet inte hur det känns att kämpa sig igenom all snö när man är trött, hungrig och inte på humör. och sen när jag kommer hem, så märker jag att jag har glömt SOboken i skolan, SJÄLVKLART. och jag har läxförhör imorn. SÅ JÄVLA BRA LIKSOM. smart drag där moa! riktigt smart. och åååååh haiufhaseooiwnbrpkgtmegjr3kfne.