2010-01-21
18:53:13

skitonödigt inlägg

fyfan vad seg i huvudet jag ääääääääääär. kan inte nån ta en stekpanna och typ banka mig i huvudet med den? för jag har seriöst inte vaknat än. jag säger till mig själv varje jävla dag att jag ska sätta mig ner å plugga, sen går det en timme och jag tänker äsch gör om en halvtimme. sen går det en timme sen tänker jag, nej jag orkar inte, jag gör det om en timme. jag kommer typ på ursäkter till mig själv så att jag ska slippa plugga, så har jag nåt att skylla på. typ "jag måste duscha", "jag måste städa rummet". asså :O och sen när jag städar, för mitt rum ser alltid ut som 50 grisar har krigat med varandra, så slänger jag in alla kläder som har legat över hela mitt golv i garderoben, och alla grejer i byrån. ni vill inte öppna mina lådor haha.. men äsch orkar inte skriva. och fråga mig inte varför jag ens skriver det här inlägget. hade lust å skriva och nu pallar jag inte avsluta inlägget. weirdoooo yes yes. men puss då

so damn sääxxeeyy. så blir det när man har tråkigt och webcamen är alldeles för nära mig :o