2010-01-25
19:38:34

shalalalala unibet shalala

VA INTE SÅ JÄVLA TRÅKIGA NU VAVAVA! sen jag reste bort så har mina besökare sjunkit :o fan ere är för nåt? nu får ni verkligen förklara er :O haha. meeeen meeeeen! i helgen var jag hos wiam som har fyllt 15 för 5 dagar sen, grattis på den lilla flickan :D<333 även fast hon är äldre än mig nu hihi. det var skoj iaf. nu på fredag äre paaaaartääääj igen. och vet ni? jag har kommit på att jag är en av dom 50 % som INTE passar i mittbena, fyfan vad ugly hahahahaha. på mig iaf. och jag har faktiskt pluggat som en jävel idag (!!) har gjort klart SO, fixat lite spanska. och nu ska jag bara läsa svenskaboken och sen plugga lite musik, BAJSAR SNETT PÅ MUSIK BTW :@ jeffla noter och grejer. naaaej musik ska va fritt inte nåra jävla regler, dom som håller med räcker upp 4 händer.

jag kanske inte behöver säga att bilderna inte är sådär superseriösa?