2010-01-04
23:04:51

BÖRRRTHDAY SEX

Sitter här och garvar för mig själv. Åt en liten wannabe, som kopierar min header och gör en liten förändring. GEEK!! Hatar när folk ska vara så löjligt.. pinsamma? Aja kul att nån inspireras då ;) Fail på hög nivå? Aja, pass på det. Sitter och lyssnar på i believe i can fly, haha känner mig.. allmänt sofistikerad just nu. HAHAHA, naej.. men typ. Shit vilken imponerande svenska jag använder!! Kanske borde börja skriva korrekt? We'll see about that.. HÖHÖ. Får värsta flashbacks när jag lyssnar på den här låten, speciellt när han sjunger "im leaning on the everlasting arm..". äej nu orkar jag inte skriva med stor bokstav och punkt och allt. det är fett ansträngande ju :(

igår spenderade jag dagen med sötaste wiam, film och chill. haha såklart. och idag har jag fixat naglarna (visar senare! kamerajäveln ska alltid ladda ur när jag ska använda den, jävla karma :@) och vart hos nikole och kollat på film med tjejerna. imorn ska jag träffa rebecca och debbie, och sen spendera resten av dagen med familjen och sen paaaacka. och på onsdag åker jag :) skriver mer sen. pusspusspuss

bild från i somras hehehaha