2010-01-02
22:05:19

tell me tell me what u seyyyaaa

gud har inte bloggat på årtal känns det som. men jag ska berätta lite grejs sen, i think you gonna like it yes yes. föreställ er vad jag skriver med indian accent, HAHAHAH. jaaaaaa, what has happened today dårå? träffade wiam vid ett, sen så gick vi hem till mig och laga mat och sååådääära, snackade. när jag skulle följa med henne till stationen när hon skulle hem, gissa vad som händer? halkade typ hela vägen dit, det slutade med att jag låg på marken i snön och wiam dog av garv. asså snacka om tabbe? hahaha det var lite kul faktiskt. för först gick jag som vanligt och helt plöstsligt låg jag på marken, jag fattar inte? hur trög får man va, jag märkte inte ens själv. och så mobbar wiam mig för att jag säger typ "janouari" istället för "januari" :o hahaha aja. det har tagit mig ungefär en 45 minuter att skriva det här inlägget bara för att jag är koncentrerad på fb istället. kommentarchatt ni vet (y). chao

söta wiam :)