2010-01-05
03:11:36

2oo9

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? inge speciellt år, hände inte så jävla mkt faktiskt :P
Bättre än förra året? nääääj 08 in my heart
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? chris brown konserten (!!!), london, det som hände med G, valborg, nyår, osv.
Har du flyttat under år nollnio? nej det har jag inte
Har du hittat en ny låt som du älskar? åh typ tuusen! skulle vilja skriva upp alla men det tar ju upp en hel jävla sida
Har du kysst en främling? främling vet jag inte? men en som jag egentligen inte kände

SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? nej, mina kompisar är inga olyckliga emos, och det är jag glad för :)
Har  någon i din släkt avlidit? nej tackar gud för det
Har du slagit någon med knytnäven? men ja? min brorsa är mitt offer evridäj
Varit i slagsmål? im naaat that kinda guuurl. nä det har jag faktiskt inte, inget allvarligt iaf


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? BOTTEN!! har ju haft sina romantiska stunder men slutar med ett jävla kaos varenda gång -.-
Har du varit kär? aldrig faktiskt, men gillat såklart
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? eeeh ne det har jag nog inte :p


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja det är klart
Isåfall vad? kommer inte på nåt just nu, men aa det är inga big stuffs
Har du skämt ut dig? HAHAHA OM JAG HAR!!
Har du ljugit för en vän? nej det tror jag väl inte? en mini vitlögn isf
Har du varit ute en hel natt? beror på vad som menas med en hel natt? men jag tror det
Har du blivit tagen av polisen? haha nää
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? ja


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? engelska skolan i jakan
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej
Hatar du ngn på din skola? nej usch vilket hårt ord (HAHA) nej men ogillar nåra stycken
Har du gjort ngt framsteg? yes i have!


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? jaaadååå
Har du förlorat en vän? hmm.. nästan typ
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja det har jag
Har du gått bakom ryggen på en vän? nejp
Har du ljugit för en bästavän? nej