2010-02-22
22:47:07

they say every tear has its reason, every smile has its own season

blogg.se fuckar ur helatiden, anledningen till varför jag inte har bloggat. skrev fetaste inlägget men självklart så försvinner det. men aja, helgen var skön iaf! var med pauline i lördags och vi åt på en restaurang här i kallhäll, grymt romantiskt liksom. haha nej skoja bara, men maten är god god god där. och där snackade vi med nåra gamlingar, som faktiskt bjöd oss på 100 spänn till cola! ganska så nice :)

i söndags så var jag med wiam och vi chillade som vanligt, gick ändå till mcdonalds och åt, hon är så jävla retard så man har alltid kul med henne, bettan och maggan liksommmm.

haha juste fick nåt ryck igår att jag skulle klippa snelugg, så gjorde det på mig själv :p

ser röd ut i ansiktet, aa det gör jag