2010-02-20
01:59:05

you say you want passion, i think you find it. get ready for action, don't be astounded, we switching positions you feel surrounded. tell me, tell me where you want your gift bååååj?

skulle kunna somna om jag bara blundade och stängde mina ögon. men vet ni? det tänker jag inte!! hahahaha. nej men ska ladda ner lite sköna slow jam låtar hihihuuhuuhuhu. det är fredagkväll och jag har precis pluggat science i 2 timmar, kan ni fatta? kan inte ens fatta det själv. det brukar alltid bli så att jag säger att jag ska plugga skitmycket, aa och det går bra i början, känner mig skitstolt och belönar mig själv med nåt gott, eller mat wuteva, och sen så äter jag, kollar lite på datan, kommer på att jag måste plugga, nån skriver på msn, måste svara, osv. haha hopplöööööös. aja men jag pluggade faktiskt idag, fick motivation till att plugga som fan från INGENSTANS. har aldrig det så kan inte fatta att jag fick mvg i 5 ämnen. känner att nåt inte är rätt idag. känner mig jättestolt iaf :) och science e fan inte lätt ska ni veta. herregud typ kemi också?! har nästan blivit proffessionell kemist på 2 timmar, thats kindaaa awesome.. :) nej ska sluta driva nu för jag skriver så jävla mycket bullshit tycker ni inte? HAHA aja puss på skinkan

looking veri veri sexy i mitten där