2010-02-16
22:21:49

blablabla

HAHAHAHAHAHAH ASSÅ KILL ME SOMEONE!! alla mina nära och kära vill nog ge mig en fet jävla box i ansiktet bara för jag är så sjukt jobbig! varannan dag tappar jag bort mina nycklar, nyligen tappade jag bort min mobil (JA jag undrar också fortfarande hur) och igår tappade jag bort mitt kära lilla busskort. ASSÅ VADÅ MISSLYCKAD? :O borde faktiskt skaffa mig en låda som nikole säger, så jag kan lägga alla mina "värdesaker" i skåpet när jag är i skolan. och juste, jag undrar vilka som läser min blogg, verkligen. brukar faktiskt tänka på det, tänk om det är typ halva skolan? haha nej aldrig. men aja, fett dryg dag men ändå skön. bilal den lilla JÄVELN, snodde min penna hela dagen och vägra ge tillbaka den, min stiftpenna också! den har faktiskt värde. okej om det var en vanlig penna, MEN NEJ, min stiftpenna -.- och matteprovet gjorde dagen fan drygare. men ääääässschhhhhh, jag klagar för så mycket grejer som ingen annan skulle klaga över. ska nog sluta härdåååå :D

tänk om jag skulle ha lugg, haha fett hemskt