2010-02-08
17:19:27

ohooooj

HEJ. idag har vart en dryg dag. min otursdag gånger 150 :( började med att bussen var en halvtimme försenad, så att jag kom försent och missade hela klassrådet (whatever egentligen :P men ändå). mådde piss ville bara rulla hem till min otroligt sköna säng men kämpade till nästa lektion.. sen så hände det en grej, sånt som ALLTID händer just moa berglöf, fucking twice också -.-.. inte värsta grejen som det kanske låter men still. sen så på träslöjden när jag tänkte yes nu händer det inget mer dåligt för mig, det kan det inte göra! så sågar jag mig själv i fingret. asså fail? så det börja blöda och grejer, man såg till och med sågmärkena. jadu så har jag turen att bli jävligt förkyld nära inpå första nationella provet, som är imorn :D jag säger bara WOOOOHOOOOOOOO!! min dag har varit riktigt lyckad :D:D:D:D:D:D har eran? fan nu måste jag träna till gitarrprovet fyfan. sen matteprov imorn också :'( kill me.

världens skönaste låt