2010-02-07
16:17:59

lördag

ser grymt rädd ut på bilden, tror jag såg nåt läskigt men det kan vi ta en annan gång !

Är sjukt off just nu, ligger i soffan med datan och kollar på MADE, har blivit förkyld.. IGEN. asså herregud, vad är det med mig och förkylningsvirus? dom äter upp mig snart. är förkyld jämt nu för tiden och det är irriterande som fan ska ni veta. men upp med humöret ! igår så kom wiam över till mig så fixade vi oss, va inte sugen att gå på fest eftersom att jag kände förkylningsbiverkningar, sån där äcklig känsla i näsan så att man typ vill skära av näsan. men iaf, sen så åkte vi till jakan till jesmins födelsedagsfest, hade ingen lust att göra nåt då faktiskt.. men det var kul ändå, mycket bättre än att ligga hemma och snora. men vi drog ganska tidigt för båda va trötta och förkylda haha. så åkte vi hem till mig, fick panik där ett tag men det löste sig ju. vi satt vid datan och kollade på film och sen så somnade vi. är helt off just nu så vi hörs väl senare eller imorgon! puss