2009-11-21
00:40:20

new moon

shit dagen har varit lång men skitrolig. först skola, tre lektioner sen gymnasiemässan, efter gymnasiemässan blev det bio med tjejerna, New Moon och det enda jag kan säga, jag är helt kär. jacob är ju fan det vackraste jag nånsin skådat, hans rumpa och mage dödar på riktigt. och det som är så jävla bra är att han går utan tröja typ hela filmen hahaha! ni måste se den, jag gillade 2an mer än 1an faktiskt. måste köpa böckerna!! (damp) sen efter bion; rush som fan, sen fest och nu är jag hemma! har inte ätit mat på heladagen, känns jättefreakat :O jag är typ största matälskaren, är förvånad. och nej nej, inge bantning här inte, curves ftw förfan. ska göra ett inlägg om mina futureplans snart för jag har storslagna planer hehehe :) jah jah, typ inget mer att säga så inlägget slutar just i denna minut, timme och sekund.