2009-11-21
01:02:15

future plans

asså jag längtar som fan tills jag har gått ut gymnasiet och sen kan börja göra vad jag vill. ska först "plugga" till frisör, sen plugga vidare om hårvård, hudvård och naglar och allt sånt där. anledningen till att jag vill bli frisör är för att jag orkar verkligen inte sitta och plugga till nån jävla civilekonom när jag inte ens är ett dugg intresserad? även om man tjänar fett mycket på det men fan heller, är inte sån som kan sitta och plugga oavbrutet, får fan panikdamp om jag sitter för länge. och så har jag velat bli frisör enda sen jag va liten :) klippte ju av hela håret när jag var 4 för att jag ville leka frisör, och ja jag såg ut som en liten pojke :) förutom att jag hade rosa barbiekläder dårå..

efter gymnasiet har jag planer på att gå ett high school år i USA, tänk er prom, basketballturneringar och jävligt många snygga killar :o eller så ska jag åka på språkresa ;) vi får se. sen när jag är typ 20 nånting så ska jag och nicole flytta till USA :) haha så jävla grymma planer. sen ska jag ju också flytta dit med nikole :D (två olika människor). men men, just nu längtar jag mest till den 6e januari, då åker jag till karibien i två veckor och solar och badar och käkar bananer och det ska bli så jävla skönt. orkar inte med kalla sverige fan. rörigt inlägg men whatever klockan är 1, vad kan man förvänta sig? :) puss lovers