2009-12-09
17:23:41

we can still have it all

hej fuckersss. sitter och dricker burn - INTENSE ENERGY ! just nu. haha fett mobbat det där lät. det var mening. men wuteeeeva. dagen har varit sååå lång, eller okej inte värsta men typ. chris och bilal fick nåt cpryck idag så dom bestämde sig för å jävlas med mig the whooole day -.- oooh va jobbiga dom va hahah. speciellt christopher han rörde mitt hår hela jävla fucking tiden, mitt hår e min egendom dont touch it vafan ! :p okej tjejer men killar... näe. man vet inte vad dom gör med sina händer och vart dom har haft dom så get your dirty hands away from my hair :D hahaha okej ska inte överdriva nu.. you know the deal. OCH EN GREJ TILL, vi har simning imorn :( pizzabagare på det liksom. men men man får hoppas på bättre tider. so long

fett mycket bilder på mig jag lägger ut.. man kan ju nästan tro att jag är lite självgod, tur att jag inte är det då :)