2009-12-07
18:23:21

school kills me

tjeeeeeeeeena. kom nyss hem från biblan, jag och fardowsa gjorde klart matteläxan så nu slipper vi stressa igenom den imorn och på onsdag morgon, som vi brukar hahaha, iaf jag. anyway, idag var det vanlig skoldag, dvs först klassråd, sen livskunskap, matte, lunch, science lab och till sist hk. på sciencelektionen fick jag reda på att jag kommer få VG i slutbetyg i biologi, är faktiskt nöjd, science är verkligen inte mitt starka ämne :P men iaf, dagen gick åt helvete var fett trög på alla lektioner. men imorn ska jag till tha dentist, ska va där 07:40, kill me förfan.

juste fick michael jackson tema på elevensval, chill som fan vi ska typ sitta i aulan och kolla på hans tours, och jag har inte ens sett alla så det blir great ;)

ska göra mina naglar snart igen också förresten :D