2009-12-01
13:54:00

okej dissar-och hissarlista nu peeps

baconkids - omg.. finns bara ett ord; ÄLSKA! med baconkids menar jag typ chubby ungar som e lite dampiga sådär, hahaha det bästa som finns. syftar på king curtis här dårå :] ni som inte fattar kolla det här; http://www.youtube.com/watch?v=2T_obaO46Bo, har sett det här klippet överdrivet många ggr men jag garvar alltid lika mycket. killen e ju fan klockren :P

 

chokladen i chokladkalendrar - är det bara jag som avgudar chokladen i chokladkalendrar? har man ätit en så är man trapped, går inte att bara ta EN med andra ord. köpte min nyss för typ 10 spänn (GRATIS HALLÅ!!) och har ätit upp 14 st hittils och det är inte ens 1a december, lyckat va? tjockisfail..

 

gamla låtar - hatar när man lyssnar på nån låt så ska folk kommentera att den är feeeett gammal -.- gamla låtar är oftast bäst och när man lyssnar på en gammal låt kommer alltid minnen upp från förr. så jag tycker vi hissar det :D

när nässprayen tar slut när man är förkyld - varför händer det här alltid mig? finns det seriöst nåt värre när man ska sova och man e helt jävla täppt i näsan? -.-

 

när man är hungrig innan man ska sova - också en fett irriterande sak. man är hungrig precis när man lagt sig i sängen skönt och allt, man paaallar bara inte gå upp.

 

anonyma som inte kan stå för vad dom säger- inte för att jag har fått nån anonym kommentar ÄN men jag dissar dom ändå. finns det nåt fegare överhuvudtaget? om man inte kan stå för sin åsikt, låt bli o skriv ens :p ni slösar onödig energi och bevisar hur omogna ni är sååå, grov diss på er :)