2009-12-12
23:47:11

no blogtime

fredag: efter skolan gick jag och kamilla och fardowsa och åt glass på BK, sen åkte jag hem och dum som jag är så har jag på nåt sätt slarvat bort mina nycklar.. säkert i skolan. aja whatever så jag plinga på dörren och ringde till mamma hundra gånger minst men mamma va o tränade och pappa sover för han jobbar natt så så han hörde inte telefonen, sååå.. jag ringde till becca som bor 1 minut ifrån mig så jag gick hem till henne så gjorde vi the thing we always do haha becca knows. och sen kollade vi på  idol. raaaaaaatcho

lördag: vaknade, satte mig vid tvn och kollade på weekend break: run's house halva dagen, somnade i soffan igen, vaknade och forsatte kolla på tv. snackade med wiam på msn, vi bestämde att vi skulle träffas så jag åkte hem till henne. vi köpte chips, choklad och cola och satt på hennes säng och kollade på mtv och snackade om aaaallt möjligt :) sen så åkte jag hem och nu sitter jag med mamma och hennes kompis i köket och snackar bara. eller ja, dom snackar och jag sitter framför datan.

kisses