2009-12-09
19:08:29

lite kul faktiskt

hahaha you know what? idag addade jag bave amin på facebook och han accepterade. så skrev jag "du e söt :)" och han svarade "haha tack det e du med", jag e fedt pinsam jag vet men jag är sån som skämmer ut sig och förresten kunde jag inte hjälpa det :) BAAALLT HUH? haha näråå.. jag skryter INTEE, tyckte ba det va lite kul sånt förväntar man sig inte raajjjt? hahahahehehehehe. bloggare (dom större bloggarna dårå) brukar ju leka så jävla balla och om nån skriver nåt lite bra om dom så är dom stalkers tydligen xd menar blondinbloggarna nu, dessie..kissie..paow..och allt vad fjortisarna heter. naej dom hissar vi inte i min blogg iaf :] vi hissar bloggare som är ödmjuka och snälla, hihhahoo.

det är lite roligt att nån tror att jag är stolt på nåt sätt och tycker att det är JÄÄÄÄTTECOOOOOOOOOOLT? folk som inte fattar kan jag upprepa det jag skrev; "BAAALLT HUH? haha näråå.." det menas med att jag drev era trögoberts, jag skrev HAHA NEJDÅ. men man förväntar sig inte att nån sån ska svara ellerhur? tänk efter själva. hatar när folk e så tröga