2009-12-18
21:54:24

lalalla

OHNEJ!!! amir gaybloggen har blivit blond igen :O gillas inte. :( fattar inte varför jag bryr mig? haha retard på hög nivå :) men vet ni? NU ÄR DET JUUUUUULLOOOOOOV! kan ni fatta? ;) inge plugg på lite mer än 4 veckor (för mig). näjz som fan.

älskar våran skola ibland, dom gör alltid så sjuka grejer. sen efter avslutningen så gick alla tjejer och åt på grekiska, sen åkte vi till stan och jag skulle kolla om jag hittade en sak på bikbok men det gjorde jag inte. sen skulle dom andra på julmarknad och det pallade inte jag med så jag drog hem. har vart med becca hela kvällen. hahahah vi har dött av garv när vi kolla på youtubeklipp på den där snubben som jag la ut en video på lite längre ner. örjan haha! så jävla skön.

hahahhahaaaaaaaaaaaaaaaa langar posen, jävla tjuckis :p