2009-12-03
18:35:55

hej

heeelluuu. har nyss vart med becca men hon ska käka sååå jag har inget att göra just nu. skriver ner 2 grejer som jag stör mig på som fan på just nu haha;

* när folk inte tvättar händerna efter dom har vart på toa. oh my freaking god är det så svårt egentligen? :o det är disgusting okej.

* myggor. asså dom förstör mitt liv!! typ.. på sommarn kan man ju fan inte va ute utan att dom kommer som magneter och suger blod. och det värsta är, att dom finns fortfarande. om jag öppnar fönstret i mitt rum kommer det alltid in en fet jävel (eller fler) och tror den kan bosätta sig i mitt rum. hallå det e fan december what the hell liksom? hoppas dom fryser ihjäl nu när det är typ 50 minusgrader :) på riktigt alltså. jag är ingen djurplågare verkligen inte, älskar djur, men myggor nej fyfan dom behövs inte nånstans. dom får skylla sig själva vafan

RYYSER