2009-12-13
20:35:23

en typisk moa-tabbe

okej. jag är screwed. jag har gjort slut på alla mina pengar (HEJ SMARTASS DET ÄR JUL SNART?) utan att tänka på att det är ju fan julafton snart. hur fan ska jag köpa julklappar nu då? kan ju inte fråga mamma och pappa om pengar för det är ju dom jag ska köpa till och då blir blir det ju som att dom har köpt en julklapp till sig själva? tänkte rita en teckning men vetefan känns fett mobbat och ge en ful teckning och skriva "GOD JUL MAMMA OCH PAPPA", måste nog göra det ändå :p och min brorsa sa för nån timme sen; JAG HAR KÖPT FETASTE JULKLAPPEN TILL DIG! så nu måste jag köpa till snorungen hansjälv också. och till kompisar. hahaha ... så JÄVLA bra moa, SÅ JÄVLA BRA. jaja jag får väl hitta på nåt iaf. får nog pengar av mamma ändå.. aja vi får se hur det blir xd. ska blogga mer imorn promise.

bögigaste låten ever men så jävla skön.