2009-12-20
18:29:19

drop it low

OMG. chris är heeeeeeeeeeet? ja. oja. chris är tillbaka, jajajaja och alla haters så är det :). trött som fan på alla som fortsätter tjata ut skiten? okej han misshandlade rihanna, vi veeeeeeeeeeeet. jag försvarar verkligen inte honom men kom igen, palla tjura över det och säga "jag kommer aldrig gå på hans konserter igen!". asså wtf? vem har sagt det? hans musik blir ju inte dåligare bara för det han gjorde? och folk som säger sådär men fortfarande lyssnar på hans musik, VAD ÄR PROBLEMET? sluta lyssna på honom om ni tycker han är så himla dålig människa, är det så jävla svårt? orka tjata ut det till max liksom. jag har gillat chris brown sen jag gick i 4an och sen "say goodbye" låten blev känd, och jag älskar hans musik fortfarande. det var jävligt osmart att misshandla rihanna jag håller med, riktigt korkat och idiotiskt och allt sånt där. men alla gör misstag och saker som man ångrar, right? han är fortfarande bäst no matter what. förlåt för att jag verkar sur men jag blir så stördddddd.

här är hans nya låt och musikvideon till den, huuuuur grym?! pure hotness