2009-12-05
23:24:57

sleepysleepy

oj sorry att jag inte har bloggat sen jag kom hem. kom hem från kista, åt kebabtallrik och såg borta bäst hemma värst och marley & jag med mamma, men såklart somnade jag på halva marley & jag, inte för att den va tråkig utan för att jag var trött. i kista hittade jag inte nåt av det jag skulle köpa men jag och kamilla hann fika och jag köpte en tröja. hittade massor av fina grejer självklart eftersom att jag typ är pank nu, hade bara 300 kvar och nu har jag typ inget :p av någon anledning så slösar jag alltid bort mina pengar direkt på kläder och sånt. måste börja spara.. men aja det är snart julafton.

tröjan jag köpte, kan visa bättre bild sen för kameran bestämde sig för å dö precis när jag tog den. den är iaf skitsnygg med leggings och converse. ska zooma in det där lilla trycket sen också, så man ser bättre för man ser ju knappt nåt nu.