2009-12-26
18:10:34

lala

tja fan! idag har jag vart på mellandagsrean och shoppat lite. imorn ska jag ge mig ut i kriget igen, faktiskt. :) men här är iaf det jag köpte, ifall ni ville veta liksom. shit märkte nu att jag inte är nån mästare på att ta kort :( bleh, som lehå säger. skitdåliga bilder men haha, jag krigade fan. man ser inte ens vad det är för nåt, det är ju illa. men, jag köpte iaf en t-shirt, en hoodie, en ljusrosa tröja med fickor som man kan ha med tights och nån snygg klocka och convöörs. sen så köpte jag faktiskt en skjorta också, som man också kan ha med tights och converse. aa men i alla fall, ni får nöja er med att se dåliga bilder tills jag maybe, maybe maybeeee lägger upp bilder på "dagens outfit" (låter fett fult).

men muuuuuuh, bilden ser fett oclassy ut, bu för det?

BOOM! står det

muddarna är egentligen guldiga, men kameran valde att inte visa det :)