2009-12-23
17:37:55

santa claus is coming to town

hejhej allihopa! har precis stigit upp ur badet och fixat mig haha. idag är det dagen innan julafton och alla människor här i sverige/världen stressar runt med att köpa dom sista julklapparna och så, men inte jag :) har bara chillat hela dagen. utan nån stress alls. legat och degat i soffan med mitt täcke och kollat på tv. kände inte för att göra nåt alls idag, ska bara mysa med familjen och kanske hjälpa pappa och handla och så. gjorde ju klart mamma och pappas julklapp igår, en personlig julklapp haha ;) har faktiskt inte köpt en enda julklapp i år, snällt va? nää men jag ska köpa när jag reser för det blir mycket roligare :)

ska ta kort på jackan idag också i bättre bilder så ni får se hur den ser ut senare. pusspuss

sexig bild nicole gjorde om på mig för ett tag sen huh? :D