2009-12-25
19:45:59

betyg betyg betyg

okej bara för jag har så tråkigt så skriver jag ett inlägg. majgod känns som jag har festat en hel jävla natt fast det har jag verkligen inte haha, har ont i huvudet och känner mig som en snigel, e fett trög. har degat framför tvn hela dagen, kollat på ensam hemma 4 och michael jackson dangerous tour och tjockat mig med godis och choklad. HAHAHA det är nåt med gamlingar asså, dom slår in en ask ALADIN eller PARADIS och förväntar sig att man inte ska veta vad som är i det?! HAHAH, det är ju bara å skaka på paketet så hör man (ja, jag skakar fortfarande på paketen som en liten unge, vill ju gissa vad som e i för fan haha). amen, det var inte det jag skulle komma till. hade tänkt å skriva vad jag fick för betyg den här terminen, fråga nicole och hon sa att jag skulle göra det så varför inte? jag är fan ganska nöjd faktiskt :P men inge jämfört med mvgbarnen, som ungefär halva min skola är dårå.

bild - MVG
engelska - MVG
hemkunskap - MVG
idrott - G
matte - VG
spanska - VG
biologi - VG
religion - MVG
samhällskunskap - VG
svenska - MVG